Titulky

6. října 2014 v 21:51 |  Titulky
Titulek prodává. Na základě titulku se lidé rozhodují, jestli kliknout nebo ne. Nestačí mít skvělý článek, protože když mu dáte nudný, nezajímavý titulek, tak čtenáři nepřijdou nebo jich bude málo.
Jak by měl takový titulek vypadat?
- řešení nějakého problému. Každý z nás něco řeší a přitom podvědomě klikáme na to, kde se zdá být být nějaká pomoc nebo nápověda.
- číslovka. Z nějakého důvodu jsou seznamy a číslované položky pro lidi lákavé. Určitě už jste jich na internetu viděli spoustu. A ještě uvidíte. Ony totiž fungují.
- otázka. Když se nás někdo na něco zeptá, vyvolá v nás pocit, že bychom měli reagovat. Amy reagujeme - kliknutím na titulek.
- silná slova: peníze, vydělat, úspěšný, láska, sebevědomí, zdraví, zhubnout, zbohatnout, získat úspěch, být šťastný. Takových slov a slovních spojení najdeme spoustu. Společné mají to, že vyjadřují naše touhy. Touhu po lásce, štěstí, úspěchu, bohatství.
- celebrity a trháky. Sem patří jak jména herců a hereček, zpěváků a zpěvaček, sportovců a sportovkyň. Dále pak názvy populárních filmů, seriálů, ale taky počítačových her nebo dokonce knih, pokud jsou právě na výsluní.
- trendy. Před vánoci každý hledá na internetu recepty na cukroví, bramborový salát, nápady na dárky apod. Když se volí prezident, stanou se hodně vyhledávanými jména kandidátů. A když je třetina republiky zaplavená, každý hledá slova jako povodeň, záplavy, počasí, přívalový déšť... Sledujte, co se děje a pište o tom. Vyžaduje to rychlou reakci, protože vlastností trendů je, že přicházejí a odcházejí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama